پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ |۲۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 4, 2024
حوزه خواهران

حوزه/ مدیر پشتیبانی پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: پایان‌نامه‌ها و آثار پژوهشی برتر طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران چاپ و منتشر می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی حوزه خواهران،  سیدحسین اسحاقی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه میان معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران و مرکز نشر هاجر اضافه کرد: چاپ و نشر آثار برگزیده طلاب خواهر و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران و عرضه آثار به جامعه علمی،‌ از مهم‌ترین برنامه‌های عملیاتی این تفاهم‌نامه است.

وی اضافه کرد: در این تفاهم‌نامه همچنین مقرر شد از ظرفیت‌ها، امکانات و خدمات علمی – پژوهشی طرفین در جهت حمایت از توانمندی‌های علمی طلاب خواهر استفاده شود.

مدیر پشتیبانی پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به تولید آثار فاخر علمی – پژوهشی از سوی بانوان طلبه یادآور شد: هر سال شاهد درخشش بانوان طلبه در جشنواره‌های پژوهشی از جمله جشنواره علامه حلی هستیم.

وی با اشاره به اینکه بانوان طلبه در پایان مقاطع تحصیلی موظف به ارائه اثری پژوهشی به عنوان تحقیق پایانی یا پایان‌نامه هستند، ادامه داد: با توجه به آموزش پژوهش‌محور به بانوان طلبه در طول تحصیل و اهتمام طلاب به امر پژوهش، بسیاری از این آثار قابلیت نشر در جامعه علمی را دارا هستند.

اسحاقی با اشاره به تولید آثار پژوهشی از سوی اساتید حوزه‌های علمیه خواهران گفت: بسیاری از این آثار نیز قابلیت آن را دارند که به عنوان تولیدات علمی حوزوی در اختیار عموم قرار گیرند و امضای تفاهم‌نامه،‌ زمینه‌ساز این امر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha